Årsmøte Akershus MDG 8 februar

Årsmøte i Akershus MDG vil finne sted onsdag 8. februar kl 18.00 på partikontoret i Skippergata 33, Oslo, 9. etasje.

Foreløpige saker til behandling:  årsmelding og regnskap for 2011, valg av nytt styre og delegater til Landsmøtet i Bergen 14.-15. april 2012. Valgkomiteens innstilling til fylkesstyre legges ved innkallingen som sendes til lokallag og medlemmene.

Om du har noen saker du ønsker at skal diskuteres på årsmøtet må de sendes til akershus@mdg.no innen 22. januar. Dette gjelder også dersom du har forslag du vil Akershus MDG skal fremme på landsmøtet i år.

Vi håper også å få valgt flere medlemmer til komitèene våre, som arbeider tett med fylkesstyret: Medie-gruppa som jobber med å skrive leserbrev og pressemeldinger, den fylkespolitiske gruppa som jobber med fylkespolitikk, og arrangementsgruppa som er ansvarlig for stands o.l. Hvis du ønsker å være med i en av disse,  send gjerne en epost til akershus@mdg.no  hvis ønsker å være med i en av komitèene eller har andre spørsmål.

Vel møtt!